nakarm psiaka

środa, 16 lipca 2014

Cukinia

Za oknem lato w pełni, na ogródkach zielono, więc świeżych warzyw pod dostatkiem. Wczoraj bardzo się ucieszyłam, że są 2 piękne cukinie i postanowiłam na kolacje zrobić je w taki sposób.

Cukinia panierowana



Składniki:

 1 średnia cukinia
2 jajka
trochę mąki
bułka tarta
maggi, pieprz ziołowy
trochę sera żółtego
woda

Cukinie umyłam i osuszyłam. Z tego względu, że są młode nie wydrążałam miąższu. Pokroiłam w cienkie plasterki.
Zrobiłam je na dwa sposoby, jedne w cieście naleśnikowym, drugie zaś panierowane z serem na wierzchu.
Przygotowałam ciasto naleśnikowe z mąki, jajka przypraw, starłam sera żółtego i wody, następnie plasterki cukini maczałam i smażyłam na rozgrzanym oleju z dwóch stron na złoty kolor.
Drugie, maczałam w jajku i bułce tartej, smażyłam na oleju i gdy przekładałam na drogą stronę to na tą wcześniej usmażoną kładłam po małym plasterku sera.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz