nakarm psiaka

piątek, 23 maja 2014

Karkówka z nadzieniem



Miałam parę kawałków karkówki, więc postanowiłam zrobić ją trochę inaczej niż zwykle, po prostu nadziałam ją.
Dodałam sałatę, bo warzywa muszą być i ziemniaki. Obiad gotowy.

Karkówka z nadzieniem

Produkty:
  1. karkówka
  2. 2 cebule
  3. 7 średnich pieczarek
  4. 1 łyżka koncentratu pomidorowego
  5. czosnek
  6. szczypiorek
  7. jajko i bułka do panierki
  8. sól, pieprz, słodka papryka


Sposób przygotowania:

Kotleta rozbijamy jak najcieniej, ale uważamy aby między błonkami nie porobiły się dziury, następnie przyprawiamy solą, pieprzem, słodką papryką. Później na patelni podsmażamy cebulkę i pieczarki, znowu doprawiamy czym chcemy i na koniec dodajemy łyżkę przecieru pomidorowego, jeśli jest za kwaśny można dodać pół łyżeczki cukru.
Nakładamy na kotlety farsz i składamy wpół, powstanie taki pieróg, który spinamy małymi wykałaczkami (ja spinam zapałkami). Roztrzepuję jajko w którym maczam kotleta a potem w bułce tartej i podsmażam na patelni, gdy się zarumieni dodaję drugą cebulkę i pieczarki i duszę wszystko razem jakieś 15 minut, na koniec wrzucam szczypiorek, aby się nie przypalił. 
Możemy podawać!!!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz